Nederlands praten met cursisten, bediening in de slagerijwinkel, campussen administratief ondersteunen... CVO Vitant zoekt regelmatig helpende handen.
Hieronder een overzicht van alle vrijwilligersvacatures:
Ben jij een vlotte babbelaar en wil je graag een nieuwkomer beter leren kennen? Word babbelbuddy bij CVO Vitant.
Lees hier alle info.
Voor Campus Lozana in Antwerpen zoeken wij een vrijwilliger die enkele logistieke taken kan uitvoeren. Er is een forfaitaire vrijwilligersvergoeding voorzien.
Lees hier alle info.
Voor Campus PIVA in Antwerpen zoeken wij een vrijwilliger die kan helpen in de slagerijwinkel. Er is een forfaitaire vrijwilligersvergoeding voorzien.
Lees hier alle info.
Voor onze lessen Nederlands voor anderstaligen zoeken wij vrijwilligers als ondersteuning in de klas.
Lees hier alle info.
Voor onze lessen Nederlands voor anderstaligen zoeken wij vrijwilligers als ondersteuning in de klas.
Lees hier alle info.
Het Proefbedrijf Pluimveehouderij in Geel zoekt een deskundige landbouw die een cruciale schakel vormt tussen innovatieve praktijkonderzoeken, technische installaties en de dagelijkse realiteit op landbouwbedrijven. Je komt terecht in een hoogtechnologische omgeving die uniek is in Europa en werkt samen met een geëngageerd team aan duurzame oplossingen voor de pluimveesector in Vlaanderen en ver daarbuiten. Ben jij technisch onderlegd, heb je een hart voor de landbouw en werk je graag projectmatig én in het veld? Lees dan vooral verder!
Het Proefbedrijf Pluimveehouderij is een toonaangevende praktijkonderzoeksinstelling in de provincie Antwerpen met een uitstraling naar geheel België. Inmiddels is er ook een grote internationale uitstraling. Het Proefbedrijf Pluimveehouderij beschikt over hoogtechnologische proefstallen voor praktijkonderzoek voor leg- en vleeskippen. Dagelijks worden er 31.000 legkippen en 44.000 vleeskippen verzorgd en opgevolgd door een team van onderzoekers en dierverzorgers. De infrastructuur is uniek op Europees niveau en ideaal geschikt om onderzoeksresultaten en nieuwe technologieën te verifiëren op grote schaal. De resultaten van dit onderzoek moeten de pluimveesector in Vlaanderen competitief houden en alsook hen behoeden voor onverwachte risico’s.
Het Proefbedrijf Pluimveehouderij verschaft antwoorden aan de pluimveesector op volgende domeinen:
Meer informatie over het EVAP Proefbedrijf Pluimveehouderij vind je op www.provincieantwerpen.be.
Als deskundige landbouw bied je ondersteuning aan een aantal lopende projecten en vorm je de brugfunctie tussen onderzoekers, staltechnici, externe onderzoekspartners en landbouwbedrijven die deelnemen aan projecten.
Concreet zal je hiervoor onder andere volgende taken uitvoeren:
Geweldig! Dit verwachten we van jou:
Vink je ook onderstaande zaken af?
Wij bieden jou een geïndexeerd loon waarbij je start in salarisschaal B1: het bruto maandsalaris ligt tussen € 3.059,65 en € 4.129,64.
Bekijk onze loonsimulator om een gedetailleerde inschatting te maken van je bruto en netto maandsalaris.
Met extralegale voordelen:
Je bent duidelijk geïnteresseerd. Top! Dan moet je ervoor gaan. Je kandidaat stellen doe je zo: 
Hopelijk tot binnenkort!
We zoeken voor het Departement Informatie en Communicatietechnologie – Dienst Algemene ICT Ondersteuning dé ICT infrastructuur architect bij het team ICT-Architectuur.
Dat kan!
Jouw job als ICT infrastructuur architect is van strategisch en tactisch belang, verrassend én divers dankzij een uniek opgebouwd ICT-netwerk. Dat het altijd ten dienste van onze bedrijven en inwoners staat, maakt het alleen maar mooier. Je werkt op de Koningin Elisabethlei 22 te 2018 Antwerpen en krijgt een voltijdse contractuele functie van onbepaalde duur. Tip: vanop de 9de verdieping in het gloednieuwe provinciehuis in Antwerpen, jouw nieuwe werkplek, zijn ook de vergezichten mooi meegenomen.
Bij het departement ICT ontwikkelen en implementeren we het provinciaal ICT-beleid en zetten we in op toekomstgerichte ICT-infrastructuur. Zo zorgen we ervoor dat onze collega’s en bezoekers elke dag opnieuw efficiënt en veilig aan de slag kunnen gaan. We zoeken hier actief contact met al onze provinciale collega’s, dit zowel in het provinciehuis als op de talrijke provinciale locaties.
Super!
Vanuit de noden en wensen van de verschillende departementen en diensten binnen de provincie Antwerpen ontwerp je als ICT infrastructuur architect mee het provinciaal ICT-infrastructuurlandschap en implementeer je op middellange en lange termijn mee de technische systemen.
Je bepaalt samen met het team van ICT architecten en de collega’s van het departement ICT waarop we inzetten en wat de ICT-prioriteiten zijn. Onze expertise hierover delen we met de ganse provinciale organisatie.
Je bent in staat om de gekozen prioriteiten om te zetten in infrastructuurprojecten en deze ook uit te voeren en te coördineren. Je maakt deel uit van de ICT-projectwerking en voert resultaats- en klantgerichte projecten uit samen met de organisatie, het team en het departement ICT.
Je stelt samen met de collega’s van het departement ICT de ICT-architectuurprincipes op en bewaakt ze om een leidraad aan te bieden voor de implementatie en opvolging van onze ICT-oplossingen. Je zorgt ervoor dat deze principes voor het domein van ICT-infrastructuur up-to-date, afgesproken en gekend zijn binnen de organisatie.
Vanuit het proactief opvolgen van technologietrends innoveer je proefondervindelijk om de nodige voeling te krijgen met de relevante technologietrends. Je houdt samen met de betrokken ICT architecten de vinger aan te pols door proactief actie te ondernemen en de nodige innovatieprojecten te identificeren en op te starten.
Samenwerking zoek je actief op met je directe collega’s en teamverantwoordelijke binnen je team, de andere solution architecten en het team stakeholdermanagement van het departement om de noden van de organisatie af te toetsen en deze technologisch in kaart te brengen.
Bij het departement ICT geloven we, en zetten we 100% in op training en ontwikkeling tijdens de uitvoering van de job. De nodige competenties, zowel technische als gedragscompetenties, kunnen tijdens de uitvoering van de job verder ontwikkeld worden. Dit zowel via de beschikbare e-learning tools, certificering als met experten op de werkvloer.
En tot slot zijn samenwerking, ownership én klantgerichtheid op je lijf geschreven - toevallig de strategische kernwaarden van het ICT-team bij provincie Antwerpen!
Onze dagelijkse werking en de dienstverlening hangen af van hoe jij de klant centraal zet in jouw beslissingen, hoe jij verantwoordelijkheid en initiatief neemt in het oplossen van jouw vragen en problemen en hoe jij andere collega’s betrekt in het neerzetten van een sterk resultaat. Kortom, strategische kernwaarden die jij moet delen en vertalen in dagdagelijks gedrag binnen ons departement.
Benieuwd naar wat jouw toekomstige collega’s nog meer zeggen over werken bij provincie Antwerpen? Je ontdekt het op de website, waar je ook de belangrijkste troeven en leuke projecten vinden kan.
Hoe je dat in een concreet takenpakket vertalen kan?
En welke specifieke verantwoordelijkheden heb jij?
Geweldig!
Je salaris voldoet aan de vooropgestelde barema’s van deze functie. Dat wil zeggen dat je start op salarisschaal A1a en je brutoloon zich maandelijks tussen de € 3.864,34 – € 6.013,18 bevindt, berekend op basis van je werkervaring. Via onze loonsimulator kan je een gedetailleerd beeld krijgen.
We bieden je een voltijdse contractuele functie met een arbeidsovereenkomst van bepaalde duur aan voor de periode van 1 jaar met mogelijkheid op verlenging na een paar maanden met optie vast in dienst. Dat vullen we nog aan met glijdende werkuren binnen een flexibele werkomgeving, 36 dagen jaarlijkse vakantie, opleidingen à la carte en toffe collega’s.
Werken bij de provincie biedt ook heel wat extralegale voordelen zoals een hospitalisatieverzekering voor jou én je gezin, een laptop en smartphone + abonnement. Verder schotelen we jou ook maaltijdcheques voor t.w.v. €8/dag en neem je gratis het openbaar vervoer naar en van het werk. Wie liever met de fiets tot op kantoor trapt, krijgt een fietsvergoeding. Lees meer over onze extralegale voordelen.
Je ziet, de provincie biedt je heel veel mogelijkheden om je werk- en privéleven samen te doen werken.
Werk je reeds bij de provincie Antwerpen of een ander openbaar bestuur? Bekijk dan of je voldoet aan de voorwaarden voor bevordering, interne mobiliteit of externe mobiliteit.
De functie vraagt dat je denkt en redeneert op masterniveau met minstens 2 jaar werkervaring binnen het domein ICT-infrastructuur.
Denken en redeneren op masterniveau toon je aan met je masterdiploma of een diploma daarmee gelijkgesteld.
Heb je voldoende ervaring, maar geen masterdiploma op zak? Dan kan je na een succesvolle digitale capaciteitsproef alsnog deelnemen aan de sollicitatiegesprekken.
Je bent duidelijk geïnteresseerd. Top! Dan moet je er voor gaan. Je kandidaat stellen doe je zo:
Solliciteer en overtuig ons met een korte motivatiebrief en cv waarom deze job jou op het lijf geschreven is. Na een positieve screening van deze cv en motivatiebrief door de leidinggevende van het team, word je door een consulent werving en selectie uitgenodigd voor een verkennend competentiegericht interview.
Is er een match en klik langs beiden kanten, dan krijg je onmiddellijk een voltijds contract van 1 jaar aangeboden met het oog op een contract van onbepaalde duur.
Voor meer info over de selectieprocedure, de verloning en de extralegale voordelen kan je terecht bij Annelise Van der Perre, consulent werving & selectie (tel. 03 240 69 91 of email annelise.vanderperre@provincieantwerpen.be).
Voor meer info over de inhoud van de functie kan je terecht bij: Roel Philipsen, diensthoofd Dienst Algemene ICT Ondersteuning (tel. 03 240 58 58 of email roel.philipsen@provincieantwerpen.be).
Het Provinciaal Onderwijs Antwerpen zoekt een juridisch medewerker die overheidsopdrachten en contracten vlot beheert én onze onderwijsinstellingen ondersteunt met duidelijke regels, correcte procedures en juridisch advies.
Het Autonoom Provinciebedrijf Provinciaal Onderwijs Antwerpen (APB POA) staat voor kwaliteitsvol, betaalbaar en toegankelijk onderwijs dat elke leerling en cursist de kans biedt om een diploma of kwalificatie te behalen op basis van zijn of haar talenten.
Het APB POA omvat vijf secundaire scholen, twee Centra Aanloopfase en Duaal en een Centrum voor Volwassenenonderwijs. Je vindt ons in Antwerpen, Mechelen, Boom, Stabroek, Hoboken en Kapellen.
Achter de schermen werkt een gedreven stafdienst die onze onderwijsinstellingen ondersteunt en mee beleidsaccenten uitzet.
Als juridisch medewerker maak jij deel uit van die stafdienst. Je komt terecht in een enthousiast team van ongeveer 20 collega’s. Je werkt daarnaast samen met collega’s uit de onderwijsinstellingen en andere diensten van provincie Antwerpen.
Een greep uit jouw veelzijdig takenpakket:
Benieuwd naar alle voordelen? Je ontdekt ze hier.
Noteer deze data alvast in je agenda.
Meer informatie over deze onderdelen vind je hier.
Voor het Departement Leefmilieu – APB Provinciaal Instituut voor Hygiëne of kort gezegd het PIH, zijn we op zoek naar een enthousiaste teamverantwoordelijke voor het labo anorganische analysen en organische macroparameters. Heb jij een wetenschappelijke achtergrond, ben je een organisatorisch talent en heb je een passie voor communicatie en samenwerking? Wil je werken in een dynamische en collegiale omgeving waar je verantwoordelijk bent voor de dagelijkse werking van de aan jou toevertrouwde afdelingen? Heb je een Hands-On mentaliteit en steek je graag zelf de handen uit de mouwen? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Als laboverantwoordelijke van het labo anorganische analysen en organische macroparameters ben je eindverantwoordelijke voor de laboanalyseresultaten en geef je leiding aan een team labomedewerkers. Je verzorgt mee de communicatie naar de opdrachtgevers en neemt verantwoordelijkheid op vlak van kwaliteitszorg voor de analyses in het labo. Jouw rol is veelzijdig en impactvol:
Je leidt het onderzoek en stuurt je team aan
Je inspireert en versterkt je team
Je bouwt mee aan een toekomstgericht beleid
Je bent verantwoordelijk voor rapportage en communicatie
Je bewaakt de randvoorwaarden
Als teamverantwoordelijke anorganische analysen en organische macroparameters beschik je over de onderstaande gedragscompetenties:
Hiernaast beschik je over de volgende kenniscompetenties:
Werk je reeds bij de provincie Antwerpen of een ander openbaar bestuur? Bekijk dan of je voldoet aan de voorwaarden voor bevordering, interne mobiliteit of externe mobiliteit. Heb je toch nog vragen? Neem dan contact op met de consulent werving en selectie.
Jouw salaris is gebonden aan de vooropgestelde barema’s die horen bij het niveau van de functie. Deze functie is ingeschaald op A1a-A1b-A2a niveau. Je start in salarisschaal A1a en het bruto maandsalaris ligt tussen € 3.864,36 en € 6.013,18 euro.
Bekijk onze extralegale voordelen om ons uitgebreid voordelenpakket te bekijken en onze loonsimulator om een gedetailleerde inschatting te maken van je bruto en netto maandsalaris.
Meer informatie over deze onderdelen kan je hier lezen. 
Hopelijk tot binnenkort!
Voor het Provinciaal Instituut PIVA zoeken wij een nieuwe collega magazijnier.
Dan kan! PIVA is een school die leerlingen en volwassen cursisten opleidt in verschillende takken van de voedings- en vrijetijdsindustrie. De afdelingen restaurant/keuken, hotel, toerisme, banketbakkerij/confiserie, slagerij en fijnkost staan garant voor een professionele voorbereiding op een carrière in de horecasector.
Als magazijnier sta je samen met je collega’s in voor het magazijnbeheer van materialen, droge en verse voeding (groenten, fruit, vis, vlees, wild, gevogelte, zuivel, …). Wekelijks komt er bij ons zo’n 20.000 goederen binnen.
Een greep uit je takenpakket:
Je zal werken in het PIVA (Desguinlei 244, 2018 Antwerpen) van maandag tot vrijdag beurtelings een week in een “vroege” (6.30u – 16.00u*) en een week in de “late” shift (12.00.00u – 22.00u*). Tijdens de late shift werk je niet op vrijdag(*inclusief pauze). De werkweek bestaat uit 38 uur. Daarnaast ben je bereid om je verlof op te nemen tijdens de schoolvakanties.
Geweldig! Beantwoord je dan ook aan deze criteria?
Als magazijnier beschik je over volgende kenniscompetenties
Je beschikt over onderstaande gedragscompetenties
Wij bieden jou een voltijdse contractuele functie met een arbeidsovereenkomst van onbepaalde duur aan een geïndexeerd loon waarbij je start in salarisschaal D1. Het bruto maandsalaris ligt tussen € 2.352,22 - € 3.236,51.
Bekijk onze loonsimulator om een gedetailleerde inschatting te maken van je bruto- en netto maandsalaris.
Met extralegale voordelen:
De selectiestappen die je doorloopt om erachter te komen of wij een goed team vormen:
Houd deze datum alvast vrij in je agenda. Meer informatie over deze onderdelen kan je hier lezen.
Je bent duidelijk geïnteresseerd. Top! Dan moet je ervoor gaan. Je kandidaat stellen doe je zo: Solliciteer ten laatste 30 augustus 2025. Overtuig ons met een krachtige motivatiebrief en CV waarom deze job jou op het lijf geschreven is.
Ben jij iemand die enthousiast wordt van ecologisch tuinieren en ben je iemand die alles van planten wil weten? Droom je van een job waarin je elke dag bezig bent met planten en tuinen, midden in het groen?
Dan hebben wij dé perfecte job voor jou!
We zoeken 2 nieuwe collega’s met een hart voor planten die willen meewerken aan het onderhoud en de ontwikkeling van onze unieke plantentuinen in het Vrijbroekpark in Mechelen.
Het Vrijbroekpark is dé groene long van Mechelen, waar bezoekers genieten van rust, sport en natuur. Van kleurrijke rozen en dahlia’s tot sfeervolle evenementen en natuureducatie: hier gebeurt altijd wat! Naast het Vrijbroekpark verzorgen we het natuurbeheer in het Neteland en Broek De Naeyer. We onderhouden de historische tuin van het Aartsbisschoppelijk paleis en nemen het groenbeheer van het Provinciaal Sport- en Recreatiecentrum De Nekker ter harte.
Als medewerker van de plantentuin werk je in een inspirerende omgeving. Je maakt deel uit van een team van een twintigtal enthousiaste collega’s en vrijwilligers.
Jouw focus ligt op het verzorgen en doen floreren van onze uiteenlopende plantencollecties:
Nog vragen bij dit takenpakket? Deze kan je tot en met 15 augustus afvuren op Pieter Liekens, teamverantwoordelijke. Dit kan telefonisch via 0494 78 54 42, via mail op pieter.liekens@provincieantwerpen.be of kom gerust eens langs! Tussen 15 augustus en 31 augustus kan je terecht bij Matthias Vermoesen (0495921399 of matthias.VERMOESEN@provincieantwerpen.be).
We zoeken echte plantenliefhebbers met al wat ervaring:
Wat bieden wij jou?
Een aantrekkelijk loon: tussen € 2.260,89 en € 3.110,85 bruto per maand (salarisschaal D1).
Extralegale voordelen zoals een gratis hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques, fietsvergoeding en 36 verlofdagen.
Opleidingsmogelijkheden om je professioneel verder te ontwikkelen.
Glijdende werkuren voor een gezonde werk-privébalans.
Bekijk onze loonsimulator om een gedetailleerde inschatting te maken van je bruto en netto maandsalaris.
Stap 1: Ja, ik wil!
Solliciteer vóór 31 augustus met je cv en motivatiebrief via de sollicitatieknop.
Stap 2: Screening
We selecteren op basis van ervaring, opleiding en motivatie.
Stap 3: Uitnodiging
Ben jij bij de top 20? Dan krijg je in de week van 5 september een uitnodiging voor een praktische opdracht en een gesprek.
Stap 4: Praktische proef & interview
Op 10 en 11 september ontmoeten we je graag in het Vrijbroekpark en leren we je graag beter kennen. Deze data zijn bepalend - reserveer alvast een plekje in jouw agenda!
Stap 5: Beslissing & match!
De selectiejury kiest de beste kandidaat. Is het een match? Dan ben jij onze nieuwe collega! Als je slaagt voor deze selectie, dan kom je in een werfreserve terecht die 3 jaar geldig is, altijd mooi meegenomen!
Wij zoeken 2 nieuwe collega’s:
1 vaste job én 1 tijdelijke functie met kans op verlenging
Als je slaagt voor de selectie, kom je bovendien in een werfreserve terecht – handig voor toekomstige vacatures!
Je werkplek? Het prachtige Vrijbroekpark.
Ben jij klaar om mee te zorgen voor het mooiste groen van Mechelen?
Niet twijfelen en solliciteer nu!
Het Provinciaal Vormingscentrum is een moderne groepsacommodatie in het hart van de Kempen waar diverse vormingsinitiatieven worden georganiseerd: een cursus, een vergadering, een congres, een bezinning of een muziekstage, sprookjes- of bosklassen. Logeren in de Kempen krijgt bij ons een extra dimensie. Een andere grote troef is onze audiovisuele uitleendienst voor organisaties. We verhuren benodigdheden voor een spetterend feestje, een interessante tentoonstelling of een vergadering. In ons Talentencentrum ontvangen we ieder jaar een duizendtal leerlingen van de derde graad van het lager onderwijs. Ze komen er gedurende een week hun talenten ontdekken tijdens verschillende workshops.
Meer informatie over het Autonoom Provinciebedrijf Provinciaal Vormingscentrum Malle vind je hier
Het schoonmaakteam telt 20 medewerkers die dagelijks zorgen voor een kraaknette omgeving.
Een schone werkomgeving draagt bij aan het comfort en de tevredenheid van zowel onze bezoekers als medewerkers en en jij kunt daar een belangrijke rol in spelen! Jouw inbreng en expertise kunnen echt het verschil maken binnen onze organisatie.
Uitvoering van schoonmaakwerkzaamheden:
Catering verzorgen :
Voor meer inlichtingen over de job en werkuren, kan je terecht bij de heer Peter Hermans, coördinator (tel. 03/312 80 33 of email peter.hermans@provincieantwerpen.be).
Als medewerker schoonmaak beschik je bijkomend over onderstaande specifieke gedragscompetenties:
Je beschikt hiernaast ook over volgende kenniscompetenties:
Werken met volgend uurrooster is voor jou geen probleem:
Naast een toffe werksfeer en een afwisselend takenpakket zijn aan de titel medewerker schoonmaak heel wat bijkomende voordelen verbonden.
Je start in salarisschaal E1. Je geïndexeerd brutomaandsalaris ligt tussen de tussen de 1.149 en 1.300 euro bij halftijdse prestaties.
Daarnaast krijg je:
Bekijk onze extra legale voordelen om ons uitgebreid voordelenpakket te bekijken en onze loonsimulator om een gedetailleerde inschatting te maken van je bruto- en netto maandsalaris.
Stap 1: Ja, ik wil!
Na het lezen van onze vacature ben jij overtuigd dat deze job écht iets voor jou is, je stuurt ons dan ook je CV en motivatiebrief via de solliciteerknop hieronder.
Stap 2: CV screening
Wij screenen op werkervaring in de schoonmaaksector – relevante opleidingen – persoonlijke motivatie (motivatiebrief)
Stap 3: check je mail!
Word je geselecteerd dan krijg je van ons een mailtje waarbij we jou uitnodigen voor een praktische proef en het competentiegerichte interview op in het Provinciaal Vormingscentrum Malle, Smekenstraat 61, Malle
Stap 5: Eindselectie
De selectiejury bespreekt jouw resultaat en kiest de laureaat.
Stap 6: het is een match!
Tijdens de eindbeslissing stellen we een eindrangschikking op waarna we iedereen telefonisch op de hoogte brengen van zijn/haar resultaat en de laureaat de functie aanbieden.
Meer informatie over deze onderdelen kan je hier lezen.
Werk je reeds bij de provincie Antwerpen? Bekijk dan of je voldoet aan de voorwaarden voor interne/externe mobiliteit. Heb je toch nog vragen? Neem dan contact op met Kirsten Van Wauwe, de consulent werving en selectie voor deze vacature.
Praktisch
We bieden je een halftijdse arbeidsovereenkomst van bepaalde duur met het oog op onbepaalde duur.
Je zal werken op volgend adres: Smekenstraat 61, 2390 Malle
Voor meer inlichtingen kan je terecht bij Kirsten Van Wauwe, consulent werving & selectie (tel. 03 240 64 74 of email jobs@provincieantwerpen.be)
Vanuit Turnhout biedt cultuurhuis de Warande een blik op de wereld met een divers, toonaangevend en gedurfd kunst- en cultuuraanbod dat inspireert, confronteert en verbindt. De Warande is een plek die mensen, ideeën en wereldbeelden uitnodigt om elkaar te ontmoeten. En dit liefst in samenwerking met partnerorganisaties, de regio of andere overheden. 
Als cultuurhuis bereikt de Warande een breed publiek. Als ontmoetingsplek waar iedereen de kracht van kunst en cultuur kan ervaren, met een tastbare invloed op de ontwikkeling van onze steeds veranderende omgeving en samenleving. De Warande organiseert, cureert, luistert en spreekt. Met bijzondere zorg voor beginnende en kwetsbare bezoekers en voor jonge of regionale kunstenaars met zin voor experiment en vernieuwing.  
Naast een uitgebreid eigen en partneraanbod, biedt de Warande ook haar twee grote theater- en concertzalen (Schouwburg en KUUB) aan voor uiteenlopende huurders. De Warande zet haar infrastructuur via verhuur gericht in om het (lokale) culturele verenigingsleven ruimte te bieden, maar ook om de globale programmatie proportioneel verder aan te vullen met aanbod uit het commerciële circuit. Beider locaties worden jaarlijks veelvuldig verhuurd.
Het onthaal is het kloppend hart van ons cultuurhuis. Aan en in ons infopunt in de centrale hal verwelkomen we onze klanten en bezoekers en helpen we hen verder met al hun (ticket-) vragen en wensen.
Voel je je geïnspireerd? Dan word jij misschien de nieuwe medewerker verhuur & publiekswerking van het APB de Warande in Turnhout! We bieden een deeltijdse (80%) arbeidsovereenkomst van bepaalde duur aan.
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste collega om de verhuur van de Schouwburg en de KUUB te organiseren, stroomlijnen en naar een hoger niveau te tillen. Door een verhuring van aanvraag tot afhandeling gestructureerd, efficiënt en effectief op te volgen. En daarbij vlot samen te werken met alle andere teams van de Warande. Om zo ons publiek en aanbod uit te breiden.
Krijg jij energie van strakke timings, heldere planningen en een vlekkeloze organisatie? Van puzzelstukken die in mekaar vallen? Van doelen die (nog beter) gehaald worden door jouw organisatie skills? Van samenwerken in een dynamische, inspirerende en uitdagende omgeving? Van flexibel in te springen aan het onthaal of ter ondersteuning van de communicatieploeg waar nodig? In een team waar hard gewerkt én gelachen wordt? In dé cultuurtempel van de Kempen (en ver daarbuiten)? Schrikt avond- en weekendwerk jou niet af? Dan zijn wij op zoek naar JOU!  
Je werkt een strategie uit rond verhuur en implementeert die in de organisatie. Je zorgt voor een vlot en professioneel verloop van elke verhuring — van het eerste contact tot de laatste factuur. Concreet betekent dit dat je:
Meer gedetailleerde vragen over het takenpakket? Deze kan je afvuren op je toekomstig leidinggevende: Filip Baeyens (0485 63 88 03 of filip.baeyens@warande.be).
Je beschikt over minimum een bachelordiploma. Indien je niet over het diploma beschikt maar wel minimum 1 jaar relevante ervaring hebt in een soortgelijke functie, kan je deelnemen aan de digitale capaciteitsproef (redeneertest).
Wij bieden jou een geïndexeerd loon waarbij je start in salarisschaal B1: het bruto maandsalaris ligt tussen € 2.447,72 en € 3.303,71 (gebaseerd op een 80%-tewerkstelling).
Bekijk onze loonsimulator om een gedetailleerde inschatting te maken van je bruto en netto maandsalaris.
Met extralegale voordelen:
Je bent duidelijk geïnteresseerd. Top! Dan moet je ervoor gaan:
Solliciteer ten laatste 31 augustus 2025 via de solliciteerknop op onze website. Overtuig ons met een krachtige motivatiebrief en cv waarom deze job jou op het lijf geschreven is. Bij de cv-screening selecteren we maximum 10 kandidaten op basis van ervaring en motivatie. Ten laatste op 3 september krijg je feedback van ons.
Opdracht en competentiegericht interview: 9 september in de Warande. Deze datum staat vast, dus reserveer alvast een plekje in je agenda!
Meer informatie over deze onderdelen kan je hier lezen.
Ben jij een geboren leider die zowel uitblinkt in technische kennis als in het motiveren en aansturen van mensen? Heb je ervaring met logistieke planningen en groenbeheer en ben je klaar om een sleutelrol te vervullen binnen onze Provinciale Groendomeinen Regio Antwerpen? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Als lid van ons team draag je bij aan het onderhoud en de ontwikkeling van onze parken, die een thuis vormen voor een breed publiek.
Je combineert technische expertise met menselijk leiderschap en krijgt de kans om zowel je operationele als sociale vaardigheden in te zetten om onze domeinen veilig en aantrekkelijk te houden.
Voor een concreter beeld van de functie of als je vragen hebt, kun je contact opnemen met Dave Van den Broeck, Hoofdcoördinator, op 03 360 52 19 of via e-mail: dave.vandenbroeck@provincieantwerpen.be.
Een voltijds contract van onbepaalde duur en de kans om een sleutelrol te spelen in het behoud en de ontwikkeling van onze groendomeinen.
Bij onze vacatures horen salarissen die in lijn zijn met vastgestelde barema's. Deze positie is ingedeeld op C-niveau.
Bij aanvang bevind je je (afhankelijk van je anciënniteit) in loonschaal C1, met een bruto maandsalaris tussen € 2.349,49 - € 3.805,59 euro.
Naast een competitief salaris bieden wij een uitgebreid scala aan voordelen, waaronder:
Bekijk onze extra legale voordelen om ons uitgebreid voordelenpakket te bekijken en onze loonsimulator om een gedetailleerde inschatting te maken van je bruto en netto maandsalaris.
Eerst en vooral solliciteer en overtuig ons met een krachtige motivatiebrief waarom deze job jou op het lijf geschreven is.
Na een positieve screening van deze cv & motivatiebrief door de leidinggevende van het team, zal je door een consulent werving en selectie uitgenodigd worden voor een opdracht ter plaatse en een verkennend competentiegericht interview. Is er een match? Dan sturen we jou graag nog op assessment om jouw leidinggevende vaardigheden te toetsen.
Lopen al deze stappen positief dan bieden we jou een contract van bepaalde duur voor 1 jaar.
Is er nog iets onduidelijk over de selectieprocedure, de verloning of de extralegale voordelen? Dan helpt Sarah Frison consulente werving & selectie je graag verder telefonisch via 03 240 54 019 of via sarah.frison@provincieantwerpen.be
Ben jij klaar om jouw technische en leidinggevende talenten in te zetten voor een groene toekomst?
Ben je gebeten door natuur, milieu of klimaat? En wil je dit graag delen met de generatie van morgen? Dan is vrijwilligerswerk bij het PIME in Lier misschien iets voor jou!
Voor het begeleiden van verschillende activiteiten over natuur, milieu en klimaat zijn we op zoek naar enthousiaste gidsen. Ben je benieuwd welke activiteiten je allemaal kan begeleiden? Meer info vind je op de webpagina's van het PIME (scrol helemaal naar beneden voor de verschillende activiteiten).
Je komt terecht in een gezellig vrijwilligersteam, dat we regelmatig samenbrengen voor vormings- en teamactiviteiten.
Je staat er niet alleen voor! Vooraleer je zelf begeleidt, volg je de activiteit een aantal keer bij één van onze ervaren begeleiders. Dan ga je zelf aan de slag en word je gecoacht door een educatieve medewerker. Ook daarna staat onze deur steeds open voor vragen en ondersteuning.
Je ontvangt per gidsbeurt een kostenvergoeding in overeenstemming met de wettelijke barema's voor vrijwilligerswerk en een terugbetaling van je vervoerskosten.
E-mail je CV en korte motivatie naar Lobke Brinckman. Zij zal contact met je opnemen en meer informatie delen.
Heb je nog vragen over de functie? Contacteer gerust via mail of telefoon.
PIME
Mechelsesteenweg 365
2500 Lier
Lobke Brinckman
pime.reservatie@provincieantwerpen.be
T 015 31 95 11
Meewerkend Ploegverantwoordelijke Groen (regio Zuid) bij het Rivierenhof
De vacature in het kort:
Ben jij gepassioneerd door groen, en parkbeheer en heb je een diepgaande plantenkennis? Wil je een essentiële rol spelen in het beheer van een Provincie Antwerpens beste parken? Dan hebben wij de perfecte uitdaging voor jou! De Provinciale Groendomeinen Regio Antwerpen zijn op zoek naar een meewerkend Ploegverantwoordelijke groen voor het prachtige Rivierenhof.
Mag het iets langer?
Dat kan!
Als meewerkend ploegverantwoordelijke, combineer je leidinggevende taken met directe deelname aan de werkzaamheden. Hierdoor vervul je een voorbeeldfunctie binnen het team.
Je verantwoordelijkheden omvatten:
Toch graag een concreter beeld van het takenpakket? Je kan je vragen stellen aan Dave Van den Broeck, Hoofdcoördinator telefonisch op 03 360 52 19 of via dave.vandenbroeck@provincieantwerpen.be
Nog steeds geïnteresseerd?
Geweldig! Beantwoord je dan ook aan deze criteria?
Indien je niet in het bezit bent van een diploma secundair onderwijs, maar wel voldoende jaren beroepservaring hebt moet je slagen voor de capaciteitstest, de uitslag van deze test is bepalend voor je deelname aan de selectieprocedure.
Werk je reeds bij de provincie Antwerpen? Bekijk dan of je voldoet aan de voorwaarden bevordering of interne mobiliteit. Heb je toch nog vragen? Neem dan contact op met de consulent werving en selectie.
Dan zal dit je zeker overtuigen…
Wij bieden:
Bij deze functie horen salarissen die in lijn zijn met vastgestelde barema's op het betreffende functieniveau. Deze positie is ingedeeld op C-niveau. Bij aanvang bevind je je in loonschaal C1, met een bruto maandsalaris tussen 2.258,22 en 3.658,15 euro.
Naast een competitief salaris bieden wij een uitgebreid scala aan voordelen, waaronder:
Ontdek meer over onze uitgebreide extralegale voordelen en gebruik onze loonsimulator om een gedetailleerde inschatting te krijgen van zowel je bruto als netto maandsalaris.
Wij streven ernaar om onze medewerkers te ondersteunen met aantrekkelijke beloningen en voordelen die passen bij hun inzet en toewijding.
Wil je als ploegverantwoordelijke Groen in het Rivierenhof aan de slag?
Fijn! Dan doorlopen we samen de volgende selectiestappen:
Stap 1: Ja, ik wil!
Na het lezen van onze vacature ben jij overtuigd dat deze job écht iets voor jou is, je stuurt ons dan ook je CV en motivatiebrief tot en met 24 augustus 2025 via de solliciteerknop hieronder.
Stap 2: CV screening
Wij screenen alle binnengekomen Cv’s en motivatiebrieven op basis van relevante ervaring in het takenpakket, relevante plantenkennis en persoonlijke motivatie maximaal 10 kandidaten.
Stap 3: You’ve got mail!
Indien je bij de overgebleven 10 kandidaten bent, krijg je van ons een mailtje in de week van 25 augustus 2025 waarbij we je uitnodigen voor de opdracht ter plaatse en het competentiegerichte interview.
Stap 4: opdracht ter plaatse en competentiegerichte interview
Tijdens zowel de opdracht ter plaatse als het competentiegerichte interview toetsen we jouw affiniteit met het takenpakket.
Dit onderdeel zal plaatsvinden op 2 september 2025 in het Rivierenhof.
Stap 5: Assessment
Nadat we iedereen al wat beter hebben leren kennen tijdens het competentiegerichte interview, selecteren we de kandidaten om deel te nemen aan het assessment, waarbij een aantal competenties met de focus op het leidinggevende aspect aan deze functie verder zullen getest worden.
Stap 6: Eindbeslissing:
De selectiejury legt jouw resultaat uit de vorige stappen samen en kiest de laureaat voor deze procedure.
Stap 7: IT’S A MATCH!
Tijdens de eindbeslissing stellen we een eindrangschikking op waarna we iedereen telefonisch op de hoogte brengen van zijn/haar resultaat en de laureaat de functie aanbieden.
Wil je graag gedetailleerdere informatie over elk van deze stappen? Kijk dan op onze website voor een diepgaand overzicht van het sollicitatieproces. We kijken ernaar uit om jou te verwelkomen als onderdeel van ons team!
Praktisch
De Warande is het bruisende cultuurhuis van Turnhout. Met een divers en toonaangevend kunst- en cultuuraanbod inspireren, verbinden en confronteren we een breed publiek. We zijn een ontmoetingsplek waar mensen en ideeën samenkomen, met bijzondere aandacht voor beginnende makers, kwetsbare doelgroepen en culturele diversiteit. We bouwen aan een open huis dat de samenleving van vandaag én morgen weerspiegelt – op het podium, in het publiek én in ons team.
We zoeken een enthousiaste collega die ons publiek wil verbreden en verdiepen. We bieden je een voltijdse arbeidsovereenkomst van onbepaalde duur aan.
Wij bieden jou een geïndexeerd loon waarbij je start in salarisschaal B1: het bruto maandsalaris ligt tussen € 3.059,65 en € 4.129,64.
Bekijk onze loonsimulator om een gedetailleerde inschatting te maken van je bruto en netto maandsalaris.
Met extralegale voordelen:
Je bent duidelijk geïnteresseerd. Top! Dan moet je ervoor gaan:
Meer informatie over deze onderdelen kan je hier lezen.
Ben jij een IT-expert die energie krijgt van het uitdenken van slimme BI-oplossingen? Wil je mee de technische richting bepalen én bijdragen aan een digitale transformatie waarbij datagedreven werken centraal staat? Dan ben jij de collega die we zoeken!
We zoeken voor het Departement Informatie en Communicatietechnologie – Dienst ICT Projecten en Oplossingen een Solution Architect data Business Intelligence bij het team Geïntegreerde Oplossingen.
Dat kan! 
Als Solution Architect Business Intelligence speel je een sleutelrol in de digitale transformatie van de provincie Antwerpen. Je ontwerpt en implementeert robuuste, schaalbare en toekomstgerichte BI- en rapporteringsoplossingen. Hiervoor werk je met Microsoft Fabric, Power BI, Integration Services en Azure, en zorg je voor meer efficiëntie en klantgerichtheid binnen de provinciale diensten. Je vertaalt bedrijfsstrategieën naar technologische oplossingen die de klantbeleving versterken en inzichten bieden in bedrijfsprocessen en ondersteunende datasets.
Bij het Departement ICT ontwikkelen we innovatieve ICT-oplossingen en creëren we een veilige, efficiënte werkomgeving voor onze collega’s.
We werken actief samen met diverse teams verspreid over meerdere provinciale locaties.
Samen bouwen we aan ICT-oplossingen die niet alleen vandaag, maar ook in de toekomst het verschil maken.
Binnen het Departement ICT werken we elke dag vanuit drie kernwaarden:
Super!  Wat zijn nu jouw concrete taken en verantwoordelijkheden?
Je ontwerpt en implementeert rapporteringsoplossingen (Microsoft Power BI-oplossingen), waarbij je aandacht hebt voor datakwaliteit, afscherming en consistentie van de brongegevens, de effectiviteit en gebruiksvriendelijkheid van de rapporten. Je zorgt ervoor dat de architectuur robuust, toekomstbestendig en in lijn met de behoeften van de provincie is. Je houdt rekening met zowel technische als functionele vereisten in de oplossing.
Je leidt de technologische roadmap voor rapporteringsoplossingen en zorgt ervoor dat deze aansluit bij de langetermijnstrategieën van het ICT-departement. Je integreert nieuwe technologieën en adviseert sleutelfiguren over de beste technologische keuzes en oplossingen die de digitale transformatie ondersteunen. M.a.w. je bent bezig met innovatie.
Daarnaast zet jij jouw schouders onder:
Benieuwd naar wat jouw toekomstige collega’s nog meer zeggen over werken bij provincie Antwerpen? Je ontdekt het op de website, waar je ook de belangrijkste troeven en leuke projecten vinden kan.
Geweldig! Wat breng je mee?
Wat verwachten we verder van jou?
Eerst en vooral solliciteer en overtuig ons met een krachtige motivatiebrief waarom deze job jou op het lijf geschreven is.
Na een positieve screening door de leidinggevende van het team, zal je door een consulent werving en selectie uitgenodigd worden voor een verkennend competentiegericht interview. Is er een match en klik langs beiden kanten, dan krijg je onmiddellijk het contract van bepaalde duur voor 1 jaar aangeboden, aangevuld met extra-legale voordelen zoals fietsvergoeding of een abonnement openbaar vervoer, maaltijdcheques van 8 EUR, gratis hospitalisatieverzekering, opnemen van flextijden (overuren) in overleg met je collega’s en volgens jouw agenda, mogelijkheden voor telewerken, laptop en GSM.
Voor alle aanvullende vragen over de functie kun je contact opnemen met Michel Van den Bossche, diensthoofd ICT Projecten en Oplossingen (michel.vandenbossche@provincieantwerpen.be of 03/240.52.08).
Hopelijk tot binnenkort!
Als je als ICT’er zelf soms thuiswerkt, weet je hoe je het telewerken voor alle provinciale medewerkers toegankelijker kan maken. Als je er in het weekend graag opuit trekt, ontdek je hoe je onze provinciale domeinen aangenamer digitaler kan maken. Of als je liever met de fiets komt werken, weet je beter hoe je de provinciale fietsbarometer relevanter kan maken. Je ziet, hoe beter jij je voelt bij je job, hoe beter je de provincie doet werken. Hoe precies, lees je hieronder:
noden en wensen van klanten in een passende oplossing vertalen kan. Data verbindt ons, en gegevensuitwisseling tussen de verschillende ICT-bouwstenen integreren én orkestreren is waar jij voor gaat én staat.
Je pakt integraties agile aan, en een API-centric integratiestrategie geniet jouw voorkeur. Je aantoonbare expertise van microservices, integraties tussen cloud en on-premise en databanken (SSIS, ETL, …) maken jou dé geknipte kandidaat voor deze functie. Je kan werken met componenten als Normalised Systems en BI Rapportering.
Je weet voor elke oplossing een gedetailleerd ontwerp op te maken. Je haalt energie uit een overkoepelend overzicht houden en gaat maximaal op zoek naar de integratiemogelijkheden. Zo zorg je voor gecoördineerde en gedragen aanpak binnen jouw domein. Strategieontwikkeling en verbeterwerking zijn op jouw lijf geschreven – net zoals samenwerking, ownership én klantgerichtheid. Toevallig de strategische kernwaarden van het ICT-team bij provincie Antwerpen ;-).
Je hebt algemene kennis van ICT-infrastructuur en ICT-toepassingen en kent voldoende van kwaliteitsnormen, projectmanagement en ITIL. Binnen jouw domein kan je aan de slag met zowel incident-, change- als releasemanagement.
ze je visie en open geest nooit echt gaan kunnen vervangen. Je kon altijd functionele vragen zo vertalen dat het binnen de bedrijfsstrategie paste. Je was op de hoogte was van de nieuwigheden op het vlak van integraties. Je bent sterk in het je eigen maken van een toegewezen domein en samen met je zin voor samenwerking en richting geven, maakte dit van jou de beste collega die ze zich konden wensen.
je als solution architect bij de provincie de ene week bijvoorbeeld een technisch ontwerp voor de architectuur opstelt en 7 dagen later samen met de collega’s een POC uitwerkt i.f.v. de verdere uitbouw en realisatie van de integratiestrategie. Vatten ze jouw takenpakket in een notendop samen, ziet dat er zo uit:
Om maar te zeggen: het werk is divers, verrassend en vormt samen een uniek opgebouwd IT-netwerk. Dat het altijd ten dienste van onze bedrijven en inwoners maakt het alleen maar mooier. Dat je terechtkomt in het gloednieuwe provinciehuis in Antwerpen met prachtige vergezichten vanop de 9e verdieping, is letterlijk en figuurlijk mooi meegenomen.
Benieuwd naar wat jouw toekomstige collega’s nog meer zeggen over werken bij provincie Antwerpen? Je ontdekt het op de website, waar je ook de belangrijkste troeven en leuke projecten vinden kan.
een rots in de branding bent. Al van kleins af aan ben je een initiatiefnemer die zorgt dat gemaakte plannen ook realiteit kunnen worden. Bij jou kunnen ze terecht en je weet wie je best aan boord hebt om van elk verhaal een succes te maken.
je salaris aan de vooropgestelde barema’s van deze functie voldoet. Dat wil zeggen dat je start op salarisschaal A1 en je brutoloon zich maandelijks tussen de € 3.364,17 en € 5.234,87 bevindt, berekend op basis van je werkervaring. Via onze loonsimulator kan je een gedetailleerd beeld krijgen.
Je start met een contract van bepaalde duur voor de periode van 1 jaar met mogelijkheid op verlenging na een paar maanden met optie vast in dienst. Dat vullen we nog aan met glijdende werkuren binnen een flexibele werkomgeving, 36 dagen jaarlijkse vakantie, opleidingen à la carte en toffe collega’s.
Werken bij de provincie biedt ook heel wat extralegale voordelen zoals een hospitalisatieverzekering voor jou én je gezin, een laptop en smartphone + abonnement. Verder schotelen we jou ook maaltijdcheques voor twv €8/dag en neem je gratis het openbaar vervoer naar en van het werk. Wie liever met de fiets tot op kantoor trapt, krijgt een fietsvergoeding. Lees meer over extralegale voordelen.
Je ziet, de provincie biedt je heel veel mogelijkheden om je werk- en privéleven samen te doen werken.
De functie vraagt dat je denkt op masterniveau met minstens 6 maanden werkervaring.
Heb je voldoende ervaring, maar geen masterdiploma op zak?
Dan kan je na een succesvolle digitale capaciteitsproef alsnog deelnemen aan de sollicitatiegesprekken.
Eerst en vooral solliciteer en overtuig ons met een krachtige motivatiebrief waarom deze job jou op het lijf geschreven is.
Na een positieve screening van deze cv & motivatiebrief door de leidinggevende van het team, zal je door een consulent werving en selectie uitgenodigd worden voor een verkennend competentiegericht interview. Is er een match en klik langs beiden kanten, dan krijg je onmiddellijk het contract van bepaalde duur voor 1 jaar aangeboden.
Voor alle aanvullende vragen over de functie kun je contact opnemen met Michel Van den Bossche, diensthoofd ICT Projecten en Oplossingen (michel.vandenbossche@provincieantwerpen.be of 03/240.52.08).
Hopelijk tot binnenkort!
Als je als ICT’er zelf soms thuiswerkt, weet je hoe je het telewerken voor alle provinciale medewerkers toegankelijker kan maken. Als je er in het weekend graag opuit trekt, ontdek je hoe je onze provinciale domeinen aangenamer digitaler kan maken. Of als je liever met de fiets komt werken, weet je beter hoe je de provinciale fietsbarometer relevanter kan maken. Je ziet, hoe beter jij je voelt bij je job, hoe beter je de provincie doet werken. Hoe precies, lees je hieronder:
noden en wensen van klanten in een passende oplossing vertalen kan. Een geboren solution architect binnen jouw kennisdomein dus! Jouw relevante ervaring bij het ontwikkelen van toepassingen met nieuwe frameworks en opentext documentum (of gelijkaardige) platformen kan dit alleen maar staven.
Je hebt al gehoord van WDK, Process Builder, BPS, DTS, xPlore, TBOs, DQL en API en begrijpt dat basiskennis ervan zeker een pluspunt is als solution architect. Voeg daar nog expertise in object georiënteerde talen, een toegepaste kennis in Java en een architecturaal CMS-systeem aan toe, en je bent technisch dé man of vrouw voor deze functie. Maar even genoeg over jouw uitgebreide technische kennis.
Is nu configuratie of implementatie de weg vooruit: je weet voor elke oplossing een gedetailleerd ontwerp op te maken. Je haalt energie uit een overkoepelend overzicht houden en gaat maximaal op zoek naar de mogelijkheden binnen de wereld van workflow & document management. Zo zorg je voor gecoördineerde en gedragen implementaties binnen jouw domein. Strategieontwikkeling en verbeterwerking zijn dus op jouw lijf geschreven – net zoals samenwerking, ownership én klantgerichtheid. Toevallig de strategische kernwaarden van het ICT-team bij provincie Antwerpen, maar dat heb je niet van ons ;-).
Je hebt algemene kennis van ICT-infrastructuur en ICT-toepassingen en kent voldoende van kwaliteitsnormen, projectmanagement en ITIL. Binnen een applicatiecontext kan je aan de slag met zowel incident-, change- als releasemanagement.
Een enorm gemis bent. Vooral je open geest, je mogelijkheid om de echte wensen van de gebruikers te kunnen vertalen, gaan ze nooit echt kunnen vervangen. Je kon altijd functionele vragen zo vertalen dat het binnen de bedrijfsstrategie paste. Je was op de hoogte was van de nieuwigheden op het vlak van applicatieontwikkeling. Je bent sterk in het je eigen maken van een toegewezen domein en samen met je zin voor samenwerking, maakte dit van jou de beste collega die ze zich konden wensen.
je als solution architect bij de provincie de ene week bijvoorbeeld een technisch ontwerp voor de architectuur opstelt en 7 dagen later je over een sprint planning met het team buigt. Vatten ze jouw takenpakket in een notendop samen, ziet dat er zo uit:
Om maar te zeggen: het werk is divers, verrassend en vormt samen een uniek opgebouwd IT-netwerk. Dat het altijd ten dienste van onze bedrijven en inwoners maakt het alleen maar mooier. Dat je terechtkomt in het gloednieuwe provinciehuis in Antwerpen met prachtige vergezichten vanop de 9e verdieping, is letterlijk en figuurlijk mooi meegenomen.
Benieuwd naar wat jouw toekomstige collega’s nog meer zeggen over werken bij provincie Antwerpen? Je ontdekt het op de website, waar je ook de belangrijkste troeven en leuke projecten vinden kan.
een rots in de branding bent. Al van kleins af aan ben je een initiatiefnemer die zorgt dat gemaakte plannen ook realiteit kunnen worden. Bij jou kunnen ze terecht en je weet wie je best aan boord hebt om van elk verhaal een succes te maken.
je salaris aan de vooropgestelde barema’s van deze functie voldoet. Dat wil zeggen dat je start op salarisschaal A1 en je brutoloon zich maandelijks tussen de € 3.298,26 - € 5.132,30 bevindt, berekend op basis van je werkervaring. Via onze loonsimulator kan je een gedetailleerd beeld krijgen.
Je start met een contract van bepaalde duur voor de periode van 1 jaar met mogelijkheid op verlenging na een paar maanden met optie vast in dienst. Dat vullen we nog aan met glijdende werkuren binnen een flexibele werkomgeving, 36 dagen jaarlijkse vakantie, opleidingen à la carte en toffe collega’s.
Werken bij de provincie biedt ook heel wat extralegale voordelen zoals een hospitalisatieverzekering voor jou én je gezin, een laptop en smartphone + abonnement. Verder schotelen we jou ook maaltijdcheques voor twv €8/dag en neem je gratis het openbaar vervoer naar en van het werk. Wie liever met de fiets tot op kantoor trapt, krijgt een fietsvergoeding.
Je ziet, de provincie biedt je heel veel mogelijkheden om je werk- en privéleven samen te doen werken.
De functie vraagt dat je denkt op masterniveau met minstens 6 maanden werkervaring.
Heb je voldoende ervaring, maar geen masterdiploma op zak?
Dan kan je na een succesvolle digitale capaciteitsproef alsnog deelnemen aan de sollicitatiegesprekken.
Eerste en vooral solliciteer en overtuig ons met een krachtige motivatiebrief waarom deze job jou op het lijf geschreven is.
Na een positieve screening van deze cv & motivatiebrief door de leidinggevende van het team, zal je door een consulent werving en selectie uitgenodigd worden voor een verkennend competentiegericht interview. Is er een match en klik langs beiden kanten, dan krijg je onmiddellijk het contract van bepaalde duur voor 1 jaar aangeboden.
Hopelijk tot binnenkort!
Heb je een passie voor kinderen, natuur en dieren? Wil je een actieve bijdrage leveren aan de educatie van de volgende generatie en hen verwonderen met alles wat de Kinderboerderij te bieden heeft?
Sluit je aan bij ons team van vrijwilligers op de Kinderboerderij Rivierenhof en beleef waardevolle momenten met kinderen in de frisse buitenlucht!
Als educatieve vrijwilliger begeleid je kleine groepjes lagere schoolkinderen tijdens hun bezoek aan de Kinderboerderij. Je helpt hen spelenderwijs leren over dieren en planten, waarbij jullie samen op ontdekking gaan in de stal en moestuin. Met interactieve opdrachten maak je het bezoek onvergetelijk!
Dan zijn we op zoek naar jou!
Je wordt verwelkomd in een warm en betrokken team op de gezelligste Kinderboerderij van Antwerpen! Na een inwerkperiode, waarin je meeloopt met een ervaren vrijwilliger, krijg je de kans om zelfstandig groepjes te begeleiden. Er is altijd ondersteuning van een ervaren gids, en jaarlijks bieden we een vormingsmoment aan om je vaardigheden verder te ontwikkelen. Ook ontvang je praktische draaiboeken en informatie over de dieren en de moestuin, zodat je goed voorbereid aan de slag kunt. In ruil voor je engagement organiseren we enkele toffe activiteiten gedurende het werkjaar. Er is geen vergoeding voorzien.
De Kinderboerderij Rivierenhof ligt in het prachtige Provinciaal Groendomein Rivierenhof in Deurne, net buiten de stad Antwerpen. Een ideale plek om kinderen met natuur en dieren in contact te brengen!
Super! Stuur ons een korte mail met een beschrijving van jezelf, je telefoonnummer en je motivatie naar vrijwilligers.antwerpen@provincieantwerpen.be.
Neem gerust contact op via vrijwilligers.antwerpen@provincieantwerpen.be of 03/360.52.20. We beantwoorden graag al je vragen.
Sluit je aan bij het Vrijwilligersteam van Kinderboerderij Rivierenhof en help kinderen op een inspirerende manier kennis maken met de natuur!
Ben jij gepassioneerd door kinderen, natuur en dieren? Heb je interesse in moestuinieren, milieu, klimaat of het leven op een boerderij? Heb je ervaring met lesgeven, jeugdwerk of het begeleiden van groepen kinderen? En kan je je minstens één halve dag per week vrijmaken om basisschoolklassen te begeleiden gedurende minstens een jaar? Dan ben jij misschien de gids die we zoeken!
Stuur je cv en een korte motivatie naar vrijwilligers.antwerpen@provincieantwerpen.be.
Heb je nog vragen? Aarzel niet om ons te mailen of te bellen.
Onze contactgegevens:
August van de Wielelei 4, 2100 Deurne (ingang via parkweg)
vrijwilligers.antwerpen@provincieantwerpen.be
0478/94.10.59
De Kinderboerderij maakt deel uit van het Provinciaal Groendomein Rivierenhof in Deurne, een prachtig park aan de rand van de stad.